




Muita vaihtoehtoja?
Wadi Ultralight Shorts True Black
Löydä oikea koko
- Kuvan malli: 189 cm, 76 kg, käyttää kokoa M.
Miksi ostaa Care of Carlilta?
-
Tuotekuvaus
- Valmistusmaa Portugali.
- Valmistettu tuotemerkin Liquid Rock™ -kangasta. Nopeasti kuivuva materiaali, jossa on hyvä hengittävyys ja 2-suuntaan joustavaa.
- Materiaalina polyamidi ja elastaani.
- Kaksi etutaskua.
- Yksi piilotettu etutasku vetoketjulla.
- Yksi takatasku.
- Hihna hakasella vyötäröllä.
- Suora malli
- Normaali mitoitus. Suosittelemme, että valitset saman koon kuin tavallisesti.
- Kuvan malli: 189 cm, 76 kg, käyttää kokoa M.
Istuvuus
Tuotenumero26006311
-
tuotteen koot
Katso kokotaulukot ja tarkista kuinka me mittaamme tuotteet »Mitta (cm) S M L XL Vyötärön ympärys 82 86 94 100 Sisälahje 21 22 22 23 Reidenympärys 69 70 74 76 Lahkeen leveys 54 54 58 60
-
Pesuohjeet ja muut tiedot
-
Tuotearvostelut
2(1 Arvosana)(0)(0)(0)(1)(0)
-
Houdini
Merkin Houdini perusti vuonna 1993 Lotta Giornofelice, joka oli jo pitkään ollut kiinnostunut vuorikiipeilystä ja off-piste-laskettelusta. Tämä ruotsalainen ulkoiluvaatemerkki haluaa kehittää tuotteita, jotka ovat fiksumpia, parempia ja kestävämpiä kuin edeltäjiensä tuotteet. Yritys käyttää uudenlaista ajattelutapaa, jossa ei painosteta uuden hankkimiseen. Sen sijaan yritys tarjoaa lainaus- ja korjauspalveluja; repair, reuse ja rental.
-
Valmistajatiedot
- Nimi:
- Houdini Sportswear AB
- Osoite:
- Finnboda Varvsväg 16, 131 71 Nacka, Sweden
- Yhteystiedot:
- customercare@houdinisportswear.com
- Tuotenumero:
- 26006311r
- EAN/GTIN:
- Valmistajan artikkelinumero
- 260854-900
- Alkuperämaa:
- Portugali
Yllä olemme koonneet vastauksia yleisiin kysymyksiin, jotka voivat olla hyödyllisiä. Jos sinulla on erityisiä kysymyksiä tuoteturvallisuudesta, suosittelemme ottamaan yhteyttä valmistajaan suoraan.
Merkin Houdini perusti vuonna 1993 Lotta Giornofelice, joka oli jo pitkään ollut kiinnostunut vuorikiipeilystä ja off-piste-laskettelusta. Tämä ruotsalainen ulkoiluvaatemerkki haluaa kehittää tuotteita, jotka ovat fiksumpia, parempia ja kestävämpiä kuin edeltäjiensä tuotteet. Yritys käyttää uudenlaista ajattelutapaa, jossa ei painosteta uuden hankkimiseen. Sen sijaan yritys tarjoaa lainaus- ja korjauspalveluja; repair, reuse ja rental.