




Muita vaihtoehtoja?
Prada 0PR 19WS Sunglasses Crystal Grey
Miksi ostaa Care of Carlilta?
-
Tuotekuvaus
- Alkuperämaa:
- Italia
- Kehyksen muoto:
- Neliskulmainen
- Suodatinkategoria (0-4):
- 3, tumma linssi
- Materiaali:
- Asetaatti
- Sävy
- Harmaasävyiset
- UV-suoja
- 100 %
- Linssin leveys
- 52 mm
- Toimitetaan kotelon kanssa
- Kyllä
- Toimitetaan puhdistusliinalla
- Kyllä
- Polarisoidut
- Ei
Tuotenumero26825610
-
tuotteen koot
Katso kokotaulukot ja tarkista, kuinka me mittaamme tuotteet »Mitta (mm) Sangan pituus 140 Kehyksen leveys 145 Nenän leveys 21 Linssin leveys 52 Linssin korkeus 38
-
Pesuohjeet ja muut tiedot
-
Prada Eyewear
Italialainen muotitalo Prada aloitti eksklusiivisena nahkakauppana arvostetussa Galleria Vittorio Emanuele II Milanossa vuonna 1913. Nykyään tuotemerkkiä johtaa perustaja Mario Pradasin tyttären tytär Miuccia Prada, joka on tunnettu tulevaisuuteen suuntautuvasta suunnittelustaan, joka perustuu selkeisiin linjoihin ja huomaamattomaan ylellisyyteen.
Vuonna 1919 Prada sai virallisen toimittajan tittelin Italian hoviin. Tämä tunnustus antoi Pradalle mahdollisuuden käyttää "House of Savoy" vaakunaa ja brändin logossa olevaa solmua, jotka auttoivat tekemään merkistä italialaisen ylellisyyden suunnannäyttäjän. -
Valmistajatiedot
- Nimi:
- Luxottica group S.p.A.
- Osoite:
- Piazzale Cadorna 3, 20123 Milano
- Yhteystiedot:
- info@nordic.luxottica.com
- Tuotenumero:
- 26825610
- EAN/GTIN:
- 8056597889681
- Valmistajan artikkelinumero
- 0PR 19WS 52-U4309T
- Alkuperämaa:
- Italia
Yllä olemme koonneet vastauksia yleisiin kysymyksiin, jotka voivat olla hyödyllisiä. Jos sinulla on erityisiä kysymyksiä tuoteturvallisuudesta, suosittelemme ottamaan yhteyttä valmistajaan suoraan.
Italialainen muotitalo Prada aloitti eksklusiivisena nahkakauppana arvostetussa Galleria Vittorio Emanuele II Milanossa vuonna 1913. Nykyään tuotemerkkiä johtaa perustaja Mario Pradasin tyttären tytär Miuccia Prada, joka on tunnettu tulevaisuuteen suuntautuvasta suunnittelustaan, joka perustuu selkeisiin linjoihin ja huomaamattomaan ylellisyyteen.
Vuonna 1919 Prada sai virallisen toimittajan tittelin Italian hoviin. Tämä tunnustus antoi Pradalle mahdollisuuden käyttää "House of Savoy" vaakunaa ja brändin logossa olevaa solmua, jotka auttoivat tekemään merkistä italialaisen ylellisyyden suunnannäyttäjän.