




Muita vaihtoehtoja?
Brushed Cotton Popover Shirt Black
Löydä oikea koko
- Kuvan malli: 189 cm, 76 kg, käyttää kokoa 48.
Miksi ostaa Care of Carlilta?
-
Tuotekuvaus
- Valmistusmaa Italia.
- Harjattu kangas puuvillasta ja kashmirista.
- Popover-mallinen nappilistalla viidellä napilla.
- Täysin auki oleva haikaulus.
- Yksinappiset mansetit.
- Mitoitukseltaan hieman normaalia pienempi. Jos harkitset kahden koon välillä, suosittelemme valitsemaan niistä suuremman. Lisätietoja alla.
- Kuvan malli: 189 cm, 76 kg, käyttää kokoa 48.
Istuvuus
Tuotenumero27805411
-
tuotteen koot
Katso kokotaulukot ja tarkista kuinka me mittaamme tuotteet »Mitta (cm) 46 48 50 52 54 Hihan pituus 85 86 89 90 93 Rinnan ympärys 100 104 108 112 116 Vyötärön ympärys 90 96 102 106 110 Vaatteen pituus 70 70 70 72 74
-
Pesuohjeet ja muut tiedot
-
Tuotearvostelut
5(1 Arvosana)(1)(0)(0)(0)(0)Rask levering.
-
Gran Sasso
Gran Sasso perustettiin vuonna 1952 italialaisessa kylässä Sant'Egidiosassa. Yrityksen perustivat veljekset Nello, Eraldo, Alceo ja Francesco Di Stefano. 1970-luvulla yritys laajensi kansainvälisille markkinoille ja heidän neulotut vaatteensa saivat osakseen arvostusta. Voidakseen noudattaa omaa mottoaan "laatu on aina muodissa", on yritys yhdistänyt perinteet ja uuden innovoinnin ekologisuuden huomioon ottaen.
-
Valmistajatiedot
- Nimi:
- Maglificio Gran Sasso S.p.A.
- Osoite:
- Via Isaac Newton, 2 Sant'Egidio all Vibrata, 64016 Teramo, Italy
- Yhteystiedot:
- patrik.sand@sabbia.se
- Tuotenumero:
- 27805411r
- EAN/GTIN:
- Valmistajan artikkelinumero
- 60180 75501-099
- Alkuperämaa:
- Italia
Yllä olemme koonneet vastauksia yleisiin kysymyksiin, jotka voivat olla hyödyllisiä. Jos sinulla on erityisiä kysymyksiä tuoteturvallisuudesta, suosittelemme ottamaan yhteyttä valmistajaan suoraan.
Gran Sasso perustettiin vuonna 1952 italialaisessa kylässä Sant'Egidiosassa. Yrityksen perustivat veljekset Nello, Eraldo, Alceo ja Francesco Di Stefano. 1970-luvulla yritys laajensi kansainvälisille markkinoille ja heidän neulotut vaatteensa saivat osakseen arvostusta. Voidakseen noudattaa omaa mottoaan "laatu on aina muodissa", on yritys yhdistänyt perinteet ja uuden innovoinnin ekologisuuden huomioon ottaen.