

Muita vaihtoehtoja?
Cotton Stretch 3-Pack Trunk Black
Löydä oikea koko
Miksi ostaa Care of Carlilta?
-
Tuotekuvaus
- Lyhyet lahkeet
- Normaali mitoitus. Suosittelemme, että valitset saman koon kuin tavallisesti.
• Valmistettu joustavasta puuvillasekoitteesta.
• Leveä resori, jossa brodeerattu logo.Istuvuus
Tuotenumero27095611
-
tuotteen koot
Katso kokotaulukot ja tarkista kuinka me mittaamme tuotteet »Mitta (cm) S M L XL Vyötärön ympärys 67 73 78 82 Ulkolahje 28 28 29 30
-
Pesuohjeet ja muut tiedot
-
Tuotearvostelut
4.5(24 Arvosana)(14)(9)(1)(0)(0)Bra passform och värmer benen skönt en bit nedanför grenen när det är kallt ute.Tuote on hyvä mutta kesti kauan ennenkuin paketti tuli.Viikon.Gode produkterBra produktBra produkt
-
Calvin Klein
Muotitalo Calvin Klein perustettiin 1968 New Yorkissa, Yhdysvalloissa. Lapsuudenystävien avustamana Barry Schwartz onnistui keräämään tarpeeksi pääömaa, jotta Klein pystyi perustaamaan vaatemerkkinsä ja näin muotitalon matka alkoi. Huomiota herättävien markkinointikampanjoiden kautta merkki tuli pian tunnetuksi ihmisten silmissä. Kampanjoissaan Calvin Klein esimerkiksi mullisti miesten alusvaatteiden luokituksen ja loi vaatekappaleesta, jolla aiemmin oli vain toiminnallinen tarkoitus, eräänlaisen statussymbolin.
-
Valmistajatiedot
- Nimi:
- Calvin Klein Europe B.V.
- Osoite:
- Danzigerkade 165, 1013 AP Amsterdam, The Netherlands
- Yhteystiedot:
- CKNordic@CK.com
- Tuotenumero:
- 27095611r
- EAN/GTIN:
- Valmistajan artikkelinumero
- U2662G-Q41
- Alkuperämaa:
- Bangladesh
Yllä olemme koonneet vastauksia yleisiin kysymyksiin, jotka voivat olla hyödyllisiä. Jos sinulla on erityisiä kysymyksiä tuoteturvallisuudesta, suosittelemme ottamaan yhteyttä valmistajaan suoraan.
Muotitalo Calvin Klein perustettiin 1968 New Yorkissa, Yhdysvalloissa. Lapsuudenystävien avustamana Barry Schwartz onnistui keräämään tarpeeksi pääömaa, jotta Klein pystyi perustaamaan vaatemerkkinsä ja näin muotitalon matka alkoi. Huomiota herättävien markkinointikampanjoiden kautta merkki tuli pian tunnetuksi ihmisten silmissä. Kampanjoissaan Calvin Klein esimerkiksi mullisti miesten alusvaatteiden luokituksen ja loi vaatekappaleesta, jolla aiemmin oli vain toiminnallinen tarkoitus, eräänlaisen statussymbolin.